23.7 2012 - at least I tried!

Ja hörni, jag försökte ju faktiskt uppdatera en gång om dagen åtminstone men jag har helt enkelt för mycket på gång just nu. Hinner inte med datorn särskilt mycket! Det har hänt massor sen jag uppdaterade sist. Bland annat har jag haft besök av härliga människor här ute på Kökar, varit på IITS och varit på födelsedagsfirande hos chefen! Dessutom jobbar jag en hel del och den tid som blir över har jag spenderat med Kenda :)
 
Just nu sitter vi på färjan mot Långnäs. Jag har en blöt snarkande hund i famnen, väldigt mysigt. Det blir en snabbvisit hemma i Mariehamn sen bär det av mot Åbo för att sedan åka till Kimito och lämna Kenda till Janina som ska ta hand om henne ett par veckor. Sen ska jag försöka hinna med lite shopping i Åbo och såklart träffa världens bästa Henna! :) Därefter åker jag via Mariehamn och sedan tillbaka till Kökar för att jobba 8 dagar i streck och SEN!!! Sen är det inte länge kvar tills vi åker till Malta!!! :D Kommer bli så himla awesome! Har fått reda på en del saker jag kommer att få göra under min praktik och jag ser såååå mycket framemot det! Kommer lära mig grymt mycket nytt :) Älskar att lära mig nya saker!
 
Inför Maltaresan ska vi nog försöka piffa upp bloggen lite med ny header etc. Och så ska vi självklart hålla er uppdaterade om allt skoj som händer där nere i Medelhavet :)
 
Här kommer lite bilder på min fina skatt.♥
 
-Susan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0