29.7 2012 - på fredag åker vi!

Nu är det bara 5 dagar kvar tills vi åker till Malta! Jag har inte så hemskt mycket annat att dela med mig av idag. Är helt slut i huvudet, behöver sömn!!! Men tänkte i alla fall ta och tipsa er om en av mina favoritfilmer som jag (by the way!) såg för första gången när jag var på Malta. The Four Feathers heter den och ingen mindre än Heath Ledger spelar huvudrollen. Jag satt här i min lilla stuga ute på Kökar och lipade till den idag. Fin film och mycket fin Heath!
 
 
 
Nej, nu ska jag ta och läsa min riktigt braiga bok "Inside of a dog" och sedan blir det bums i säng så jag orkar jobba imorgon bitti. Bara 3 jobbdagar kvar nu! Yei!
 
- Susan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0