3.7 2012 - 3, is a magic number

Idag är det alltså den 3 juli, vilket betyder att det endast är en månad kvar tills vi åker till Malta! Den 3 augusti, vid den här tiden, kommer vi förmodligen ha hunnit installera oss i vår lägenhet och (om jag känner oss rätt) redan vara ute på vift och se oss omkring i omgivningen :) Kommer bli gaaalet kul! Och att jag åker dit med 3 av de härligaste (och knäppaste!) tjejerna jag känner gör hela saken ääännu bättre! Kommer bli bäst!♥ Längtar som tusan!
Och när vi ändå är inne på siffran 3 så kan jag ju ta och berätta att om 3 dagar (alltså på fredag) är jag och Kenda hemma i Mariehamn igen (för 3 dagar hehe). Vi har ju varit på Kökar över en vecka nu! Ska bli mysigt att komma hem. Får besök av bästa pappa och Sirpa, supergilla! Saknar dom massor! Dessutom kommer mamma hem, henne har jag faktiskt också saknat :) Och sist men inte minst så flyttar Amanda hem till oss, wiho! Känner på mig att det blir en riktigt härlig helg.
Nästa vecka får jag förhoppningsvis besök av Henna, Theo och Fanny (3!) i Kökar :) Saknar min fina vän Henna supermycket!♥ Sen är jag ledig hela 3 dagar igen nästa veckas helg och då blir det Island in the sun med Amanda! Och efter det har jag mindre än 3 veckors jobb kvar på Kökar och vips så är det 3 augusti och jag sitter på ett plan på väg mot nya äventyr ;) Visste ni förresten att siffran 3 är en av mina favoritsiffror?
- Susan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0