2.5 2012 - lite shopping!

Idag har jag köpt två nya nyanser av favvonagellacket Mavala!!! När jag var yngre samlade jag typ på deras nagellack men nu har det nog gått minst ett år sen jag köpte ett nagellack sist. Råkade få syn på deras nya pastellfärger nere på stan idag och fick såklart lust att köpa alla på en gång men bestämde mig för att det fick räcka med två färger denna gång :) Lär dock ha alla i min samling innan sommaren är slut! Jag fick även med mig ett par barfotaskor hem idag. Dom kommer att användas flitigt när jag är ute och promenerar med hundarna på Malta i sommar :) Har gått runt med dom här hemma sen vi kom från stan haha, sjukt sköna är dom!
- Susan
Blue mint & Fresh melon!
Nike Free 3.0 v3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0